Åhåhå vilken härlig dag

Goddag goddag!
Idag åkte jag alldeles för tidigt till Slussen där min klass skulle samlas, en timme faktiskt. Så jag åkte och mötte Linnea, gah. Turer hit och dit men tillslut kom vi iallafall och mötte vår klass. Vi var uppdelade i 5 grupper, min var faktiskt förvånansvärt bra. Jag, en tjej och två killar, vi ägde... eller gjorde vi? Nåja, det var kul. Vi började 10, var klara 11. Jag och Linnea drog till Sandy's och lunchade, mums.

Sen skulle hon dra och träffa Steffi men då var hon tvungen att möta sin pappa för att göra nåt? Jag drog till Huddinge, så kom Linnea och vi drog och träffade Crippa. Vi chillade gal1 i huddinge centrum. Jag var hungrig så jag köpte mentos, mycket mer hände inte. Eller jo, vi drog till Sjödal och träffade Cissie och Sofia (Linneas kompis). Sen drog iallafall jag, Linnea och Crippa till en park där vi träffade tuffingarna(?) Anton, Jeppe, Karlsson och några fler? Nicenice.

Sen drog vi till en annan park och då kom Lucke och Emma, kärleksparet, och träffade oss. Gullisar dom e! Iallafall, sen drog vi med Bengtsson till hallen där Philiphadetsåkultpårestaurangen var, c00lt fatta att vi träffa han? Så kom dom flesta roliga dit å så drog vi ;PpppPpPPpPp.. driver fan va fult! Men ah, sen drog jag hem och Linnea hem till sig då skulle hon hjälpa sin pappa igen typ?

Nu har jag ätit middag, STÄDAT RUMMET(!!!!!), och köpt naturgodis till mig själv. FANVAGOTT! Tänkte avsluta med att säga att Bengan, jag vet att du läser dethär. Hej!



Flippad b-rud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0