And they say WHY?



Har vart sjukt deppig hela dan? Beror dels på vädret och dels på skolan som jag inte trivs i. Men vad gör man? Jo, man kör tills man dör. Never give up. Och så vidare... Vad gör jag nudå? Nejni, inte mycket alls. Sitter och pratar med Olivia på facebook om skolbytet. Hon ska nämligen också byta! Får lite dåligt samvete också för när Linnea skulle presentera mig på engelskan sa hon "Alina is always happy" så e hon inte det ;pPPpPppPp. Orka. Ska inte driva, det är fult att ljuga. Jag brukar vara glad men jag är inte det just nu bara. Men sånt e livet, det går upp sen så går det ner... och sen så går det upp och så är det nog hela livet!

POK / Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0