c-vitamin gör susen HAh



Hejhopp alla som läser och ni som bara kollar bilder.. nu är jag hemma, har precis duschat ska fixa iordning mig snart. sov hos alina inatt.. det gick bra vi kom hem åt majs och alina åt popcorn och jag åt flingor med mjölk sen så "dog" vi i alinas soffor och yesbox de fick bli där vi tillbringade natten. soft.. ehhhh svar ja förutom att de va så satans varmt så jag vaknade mitt i natten och gick och hämtade en klylplamp och sov med den! men annars äre lugnt. idag vet jag inte ngt som händer steppo ville träffa mig en stund så jag ska nog träffa henne eftersom de var 4 veckor sen blää :( men sen ska jag vara med alina ska sova där inatt igen.
Till alina: mackan som jag fick igår av dig.. den va sådär saftig asso..

Aja hejdå/L

dagens enkla outfit.. va tvungen att göra den ljus för den blev så hiiiiiiiiimla mörk.. fint näääej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0