Chill dag och kväll

Hej darlings, saknat mig? Dum fråga, klart att ni har. Driver. Skoldagen gick riktigt bra, våran klass är fan skön. Vi hade datorkunskap och hej det verkar som världens chilligaste lektion? I like very much.

Åkte raka vägen hem efter skolan, nej.. nu ljög jag. Jag åkte och mötte pappa i centrum, min hund blev förövrig jätteglad när jag kom, vi drog och handlade. Jag köpte naturgodis, min nya drog? Tror fan det. Vad har jag mer gjort ikväll då? Pratat med Olivia i telefon ett tag, och så självklart Linnea. Käkat middag med pappa, småbrorsorna, lillesyrran och någon polare till dom. Snackat med mamma, och kollat på film med lillebrorsan. Det är väl i korta drag vad jag hunnit med.

Imorgon vad händer då? Jag ska kanske på hockeymatch med Linnea, Robert och Elliot. Fast den matchen var tydligen inte ens i Stockholm så vi får nog se hur det blir med det.. Nya gänget vi är? Woapa. Jättemånga frågar om jag ska festa imorgon.. vet inte asså! Nu har ni ert svar på den frågan om ni hade tänkt att ställa den.

Nu: Tv, borsta tänderna och sooova.



/ Alina


Kommentarer
Postat av: Secret lover

Heej sötnos, grym blogg! msn?:)

min är [email protected]

2010-08-29 @ 13:55:20
Postat av: Henric

Snyggast!!! /henric

2010-08-30 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0