damm? ne

HAHAHA jag dör bästa uppdatering(arna) av Alina! Nu sätter vi igång ett fett blogg-maraton!
Imorgon är det skola... betyder alltså att detta är sista dagen på sommarlovet jag cryar! Näe.. de gör jag ju faktiskt inte jag ligger bara på mage i sängen och bloggar. Det är min vanligaste bloggar-ställning! Den passar mig perfekt... den är vad vi brukar kalla de guuuuuuuuu så bra!!!!!
Aja vad gör man sista dagen på sommarlovet.. om inte lökar järnet! Fan det är ju sista dagen, sen äre ju kört sen ska man upp varje jävla morgon fixa sig och blablabla USCHH vad jobbigt! I LOVE LÖK eller gör jag(?) Näääj men de är jävligt skönt att gå runt i trosEr (ja ingrid hagstrand jag vet att de är talspråååk) och en stor tröja (y) Jaha kul just blivit taggad på en GRYYYYYYYMT snygg bild av sin.. ehm... ah.. så kallade BÄSTAVÄN(?) Alina ditt aver! Nu måste jag spara mig så ag kan göra ett till inlägg.. CIAAAAAAO! / LINNEA = BÄST


När jag va fjortis..... fett skönt man va ju asSNYGG när man hade mjukisar, asso jag syftar på att alla sprang runt i sina SSS-byxor och va damn hot(???????????!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0