datasalen

Tja nu har vi näthandel, det va soft för vi skrev ett brev om oss själca och skickade till våran nya lärare så han skulle få en blick över vem man var, najsbajs! Nu får man sitta vid datan han sa de :) Jag har ingenting att skriva.. så ah det är lite knäppt. Önskar att jag kan få något kuligt sms snart av någon kulig människa..! Nu taggar nästan hela min klass (?????) ska jag stanna eller gå stanna eller gå stanna eller gå? Men så alla ni läsare vet så kommer jag inte in på blogg.se hemma hos pappa.. eller jo på den andra datan men den är så jobbig men får väl blogga från den datan ändå.. för eran skull! Jag har ialla fall ingenting mer att skriva såååååå nu blir det facebook. Cyya / Linnea



Ett av många födelsedagsbarn idag. Grattis Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0