hörde jag skola?

Ja fan.. nu är jag i skolan och för tillfället i bibblan för jag har lunch. Sitter här med Sofie för ah det finns INGET att göra på rasterna, så det är lite kefft -.-'
Efter skolan ska jag träffa Sanna.. visserligen slutar jag 3 och hon 5 men jag får vänta på henne ett tag asso blääää nej men jag gör ju det för henne liksom.. :D Snäll tjej(?) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det ju alltid. Resten av veckan är jag lite smått uppbokad fast det är bra för då går veckan fort! Jag ska tex träffa Steppo, Matilda, Åke och kanske om jag hinner med så skulle det vara kul att träffa Elin och.. ah nu slutar jag att nämna namn PEACE(!) Juste förut idag hade vi engelska och jag framstog som värsta snille-mvg barnet *aaaaaaaaaaah, som det brukar låta.. Alina vet hur!!!!* Så det är asnice nu är det bara att fortsätta i den riktningen. Men nu ska jag sluta skryta.. nej jag menar skriva skit tråkigt, bara jag garvar? men ha en gooodiest day, hejdoooo! / Linnea livsfarlig


Jag Roten o Alina, tuff trio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0