JAAANI?

Tjafan alla sötungar.. eller vad ni nu är! Kvällen har spenderats i älta på nåt utechilltjalalakrök eller nåt? Började med att vi skulle möta Nabbe i slussen och hon var med några brudar så vi drog till Nippe för att chilla där lite och sedan ner ut där några var. Det var heltokejkul, men ska jag vara helt ärligt så hade jag fan hellre legat hemma och kollat på film?? JA ni läste rätt... menmen, sånt e livet. Tog en taxi hem vid 1, och nu sitter jag här. Trött som fan och irriterad, yey... mitt favorithumör, eller? Det suger.

Nahom dödade en spindel så imorn blir det förmodligen regn, SUCK. Tack Nahom, I'll remember that shit.



Det var allt för den här bloggningen, hörs imorn eller senare ikväll. TJINGELING! / Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0