Jag älskar dig till 1000



Linnea... Allt är inte som det ska. Nästan ingenting är det just nu. Om jag byter, så byter jag inte från dig. Jag byter för att jag måste, för att bli någon. Aldrig skulle jag lämna dig, aldrig kommer jag att lämna dig. Du är min bästavän, min bästa kompis av alla som finns. Det finns ingen annan jag kan skratta med som dig, ingen jag kan prata med som dig. Och vet du? Även om det skulle finnas, så är det ingen som skulle kunna ersätta dig. Du är bäst. Och det är verkligen ingenting som jag bara säger utan, så är det. Jag klarar mig inte utan dig. Livet skulle inte gå vidare om du försvann. Det kommer alltid att vara du och jag, och jag kommer kämpa tills jag dör om att få vara med dig. Det finns inte en människa jag har så kul med som dig, det finns ingen som förstår mig så bra, ingen som kan läsa mig rakt av med bara en blick, som kan sången i mitt hjärta och som sjunger den tillbaka till mig när jag förlorat orden. Du finns alltid för mig, och jag vill alltid finnas för dig. Det här är ett av det svåraste beslut jag gjort, jag vill inte jag kan inte lämna dig men jag måste. För min egen skull. Jag trivs inte på linjen men det betyder inte att jag inte trivs med dig för som jag sa, du är den bästa. Ingenting i hela världen skulle kunna ersätta dig, ingenting. Du gör mig glad och du är en stor, stor anledning till att jag går upp på mornarna. Det finns ingen som du, ingen i hela världen som är så förstående, galen och bra som du är. Du är fantastisk och jag menar det. Jag klarar mig inte utan dig, det är ett faktum jag håller kvar vid. Jag är inte densamma utan dig. Confused, borta. Utan dig. Det finns ett ordspråk som säger "I can't even see myself, without you", det passar så bra. För utan dig är jag en tråkig tonåring, precis som vem som helst men det är jag inte nu. För vi är outstanding, vi sticker ut. Vi bryr oss inte om vad folk tycker, du bryr dig inte vad jag gör. Du är med mig iallafall. Jag kan inte i ord förklara, börjar gråta, det är så svårt att se dig ledsen. Fan, jag skulle aldrig göra dig ledsen!! Det värsta är att jag är sjukt ledsen inombords, vet inte om jag gör rätt om jag byter. I'm lost without you, helt fucking lost. Du är min vägvisare, det har du varit hela livet. Du har alltid stått bredvid mig, i vått och torrt. Alltid trott på mig och sagt vad du tror är bäst för mig. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är tom på ord. Men jag älskar dig mest av alla mina vänner jag har, ALLA och du är, en på miljonen.


Kommentarer
Postat av: Linnea Sol Börjesson

JAG älskar dig alina. vet inte vad jag ska säga, jag vill att du gör det som känns bäst för dig även om jag verkligen inte vill gå i skolan utan dig. spelar ingen roll vilken skola jag går i utan dig. det kan aldrig bli detsamma. jag är så otroligt glad över att vi har funnit varan och jag vet inte hur jag någonsin ska tacka dig för allt du gjort för mig. jag kommer alltid i vått och tort finnas för dig. men det viktiga nu är vi båda fokuserar på våra studier så vi kan få dom jobben vi vill sen och bli rika och leva det livet vi alltid pratar om. jag gör vad som helst för att det alltid ska vara vi. jag är inte hel utan dig. det finns inget du och jag det är OSS. jag känner mig tom utan dig just nu men vet att allt kommer att lösa sig. vi har starkare band än att det ska få brytas av denna lilla skiten. du betyder allt för mig, du är allt i min värld. jag vet dig innifrån och ut och du vet mig innifrån och ut. du är den jag alltid vet vart jag har och skulle aldrig tveka på dig. jag älskar dig min allra bästa vän och du vet att jag alltid kommer göra det. min värld är inte utan dig. lyckopiller det är vi genom allt. tillsammans är vi starkast tillsammans är vi bäst. du måste veta att vi får inte tappa kontakten det är lika mycket vi fast vi inte går i samma skolor okej! vi kan smsa hela dagarna vi kan fortf skicka konstigt sms te varandra ..våra tankar ja du vet vad jag menar. jag skrattar bäst med dig och vill förtsätta göra det! jag älskar dig mest av alla mina vänner och det vet du. det ska alltid vara vi, tills döden skiljer oss åt. jag älskar dig från hela mitt hjärta du är mer än allt värd. bästavän finns ingen annan!

2010-08-26 @ 07:52:05
URL: http://blal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0