Jag har blivit besatt..?

Av den här jädrans bloggen! Woapa. Och vet ni vad det bästa är?? Igår träffade vi en läsare, jaja. Hon och hennes kompisar stod utanför donkish tillsammans med våra kompisar och så hälsade vi och SHIT vad jag kände igen henne? Iallafall, frågade. Och så visade det sig att hon läser våran blogg!! Hur grym tjej? AAASGRYM. Kommer tyvärr inte ihåg vad hon hette men hon var jättegullig iallafall.

Ikväll blir det fest! Såklart, vad hade ni förväntat er darlings? Ne driver men det är iallafall vad som står på schemat. Destinationen är heeelt klar men det får ni ej veta här, tralalala.

Imorse gjorde VK (Victor Karlsson) 18 desperata försök att väcka mig, HA HA HA gubben... det finns ju ljudlös! Han skickade alltså 18 sms så när jag vaknade hade jag 27 nya meddelanden.. he poppis tänker man ju då? Men 18 av dom var då av Väjctor. JARRÅ.

Vad mer har jag att säga nu då? ... Ingenting så jag avslutar här, ciao.



Igår innan jag stack, vill ni skicka fan bilder ska ni göra det till seriö[email protected]!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0