Kenyan-rush

H-he-hej-ej-j.
Vad som händer? Njae, inte så mycket va. Käkade nyss frulle och lite så. Vaknade runt halv 10. Igår var vi på hockeymatch i Södertälje, vårt kära lag spelade... jag ska inte avslöja alltför mycket om matchen men jag kan säga så mycket som att dom förlorade... med 7-3... mot Färjestad... och att Färjestad var bra... och VK blev matchens lirare, grattis bäste du.

Sen drog jag, Linnea och Roten hem till Rotas himself och chillade gal1. Vi kollade på bröllops fotografen och turades om om datorn, YEY. Sen drog vi hem till Filip och Simon tror jag dom hette... där även Falken, Rasmus och Jakob var. Falken badade och Rasmus med. Jag vann på Fifa, tung jag e. Ne nu ljög jag, gjorde självmål :(

Det är det HÄR vi kallar Kenyanrush, enjoy.

Ajaaaa sen drog vi hem till Linnea och sov. Idag ska hon luncha med sin kära far, och jag ska till Heroncity med min mamma. Så är det.

Hörs ikväll eller iallafall senare, först ska vi ut och gå med Cujjo (min hund) och sen ska vi köra bloggmarathon för er ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0