Kiss me kiss me

Tja katter, jag har fan tränat klar för idag, hähä. Alina som skriver, aa det förstod ni nog. Nåja, en skitrolig gårkväll som slutade i att vi gick på bio. Jag, Olivia, Granis, Sebbe, Linus och Jocke. Vilken film vi såg? Ääähm... jag vet fan inte vad den hette. Det är väl inte så konstigt med tanke på att vi bestämde film när vi kom fram till luckan. Jag förstod sisådär 50% (eller mindre) av hela filmen om jag ska vara helt ärlig så Jocke fick sitta och förklara varenda scen. Tack snälla du!

Biobesöket avslutades i popcornkrig. Jag vann tror jag fan. Tung jag e! Mer då? Idag... Robin vill att vi ska hänka på match ute långt bort? Men vi är på. Ska nog fråga Granbom om han ska med! Yeeey.

Olivia ska sjunga Shirley Clamps låt "Du är allt" idag om 37 minuter i ett köpcentrum, duktiga tjejen! Fan att jag missar det. Håller iallafall alla tummar jag har för att det ska gå bra! Det kommer det göra.

Jag är så sjukt seriös på bloggen? OHMYGOD you love it. Ska kila nu.



Jag & Linnea en lökig dag på Gotland


Kommentarer
Postat av: Olivia

söt du är! Det gick helt okej, texten gick inte riktigt in på alla ställen, men det va kul! :)

2010-08-28 @ 13:48:30
URL: http://obsesion.blogg.se/
Postat av: bananaboy94

JAG VANN HELT KLART ;)

2010-08-28 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0