LML

Det har vart en bra dag, bytt skola helt nu och grejer. HGY, det känns bra måste jag säga. En riktigt skön klass, bra lärare och allmänt trevliga människor.

Kom till skolan med mamma imorse, vi pratade med SYVen (studievägledaren) och skrev in mig osv. Hjääälp! Nåja, sen hade jag Historia. Förstod inte så mycket men fick en läxa.. woah, min första på ett tag asså. Därefter hade vi Svenska och sedan lunch. Efter lunchen var det mentorstid och därefter matte. Shiiiiit vilken smart grupp? (Alla förutom Tärnan då som sov och Anton som inte gjorde nåt). Vi ska läsa både A och B i ettan så vill man inte behöver man inte läsa matematik i 2an, spikat.



Ska sätta igång med gymnasiets första läxa nu då, 3 sidor i historiaboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0