LYCKA

Yeh! Mår så jävla bra just nu! Dunkar Oskar Linnros fast samma låt om och om igen blir skit glad när jag lyssnar på den, melodin är helt lyckofylld! Inte bara det, pratar med värdens bästa Sanna Carlsson och såg just hennes ursöta kommentar på bloggen, hon betyder så sjukt mycket för mig det går inte förklara, min ängel sänd från ovan. Förut snackade jag med Steppo, hon lyser enda innefrån vår, allas glädjespridare. Och Alina min galning och allra bästavän, vet inte vad jag skulle göra utan henne?! Plus att en person jag jämt tänker på just nu hör av sig med lite gulliga ord, går inte en dag utan personen i mitt huvud. Låter helt stört.. men de kanske det faktiskt är också!

Ikväll är det fest hos våran alldeles egna Olivia. Vi ska även sova hos henne, gulle dig! :* Nu så har jag legat här vid datan ett tag. Innan det var jag och tränade och ah de är det jag har hunnit med. Jag har gjort mat te min lillebror och mamma, gullig_tjej-1994? Min kusse bombar mig för han vet att jag ska på fest ..men jag är ledsen tror inte du kan komma! :) Det får bli en annan gång. Aja nu får alla de bra för nu ska jag surfa in på fb. Ciiiiaaaaaaaaaao / Glad Linnea

Från gymmet, killen i linne va SJUUUUUUKT snygg! Biffig, snaggad och tatuerad DAAMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0