Mankörtillsmandörävenommanär60

Hejalla! Festen igår var grymt rolig, men sjäääälvklart skulle även denna fest spåra ur. Två som inte ens KÄNDE Olivia som HADE FESTEN hade då sex på toaletten, hallå det handlar om respekt? Usch. Någon hade ett knogjärn och så, men annars var det en fest med trevliga människor och mycket, då menar jag MYCKET gott skratt. Jag, Linnea, Maja, Bromme och Jocke sov hos Olivia och någon hade låst in Svettis. HAHAHA... galen kväll men nu är jag hemma och ska vila.

Ikväll ska jag på match med världensbästaSanna. Lucke, min bästa killkompis som förövrigt är Sannas lillebror spelar och några andra som jag känner. Wii! Längtar, har så sjuuukt mycket att prata med henne om. Killproblem osv. osv. osv.



PUUUUUSS! / blondin, ellerrrrr e jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0