men jaaaaaaaa jävla rubrik

Tja alla sköna människor! brb ska bara hämta ett glas vatten.. fan vad jag dricker mkt idag?!?? Hur har eran dag varit? Min har varit skit rolig, första dagen på Nacka Gymnasium. Vad ska jag säga.. det kändes skit bra även om min klass var supertråkig vi är 25 st varav TRE är killar -.-' dryyyygt! Men skolan i helhet är super och våra andra kompisar i dom andra klasserna är chill. Idag fick vi även reda på att vår lilla ängel Rebecca Wallman ska börja i vår skola efter två dagar på St:erik.. stackars alla på den skolan och lyx för alla oss! AAAAAja nu ska jag kolla på tv och chilla lite, heiiido! / Linnea



såhär pirrig va jag imorse!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0