men tja

Hey alla! Linnea tbx, egentligen kom jag hem igår men orkade inte skriva då hehe.. peace! Nu glor jag på ett tv-program det är väl ganska bra fast har inte satt mig in så mycket men ja.. PppPppPpppPPp. Matilda gick precis hem för hon skulle hem och göra iordning sig och sen träffa Angelica. Snart ska jag iväg och fixa ögonbrynen och sådär. Soft.. eh aaaah! Sen ska jag träffa Alina och vet inte riktigt vad vi ska göra med de löser sig.
Har inte träffat Matte på en hel månad så de va såin i helvete kul att se ungfan inte mycket svordommar saknar henne redan men vi ska ses igen innan jag sticker till London. Någon dag måste jag hinna träffa Steppo också.. men de gör jag! :D Nu så har jag ingen lust att blogga mer *buhu(?)* sååååå.. hejdå! / L

MEN SNYGGGGGGGGA TJEJER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0