Några grejer ni ej visste



Linnea hatar min näspiercing
, hon tycker den är sjukt ful och tar varje tillfälle till att säga det! Men jag tycker att den är lite söt.

Jag har ett minst sagt speciellt skratt, tro mig... har du hört det så glömmer du det inte, det talar ofta mina kära vänner om för mig, så ofta dom kan faktiskt!



Jag har extrem bacillskräck, inte att dricka ur samma glas som en kompis eller så utan att ta i handtag, plinga på bussplingor och ta i saker överhuvudtaget.

Jag hatar ordet "hihi", tycker att det låter asfult och det är nog något jag aldrig säger, om jag inte driver.

Jag har en hund, som alla är rädda för. Haha, nästan alla mina kompisar är livrädda för henne. Don't ask me why? Min lilla bebis.

Jag har en MR. x, en födelsedagspresent som jag fick utav Hampus och Jens (killarna med humor) när jag fyllde 15, naaw.



Jag tycker att jag och Linnea är dom skönaste som finns, ja ärligt? Det finns fan inga som är så lättroade som oss.

Jag hatar rapatapa låtar typ 50cent och Eminem, NEJ jag hinner ju inte med att höra vad dom säger? Och det där slående ljudet får mina öron att gråta.

Jag är beroende av min mobil, på riktigt nu alltså. Inget lall lall här inte, jag blir förbannad om någon tar min mobil eller jag är på semester utan den och inte kan smsa. Sjuk? Lite



Jag har en bokstavskombination.. min mamma kom på det i London, när vi satt och snacka. Jag är alltid uppe i varv. Den heter G.L.A.D

Jag är sämst i hela världen på att rapa, fråga Fillan om ni inte tror mig. Vi satt en gång i en halvtimme och försökte få en film på när jag rapa. Jag kan inte??

Jag har ingen hemmanyckel, vågar ändå inte vara hemma själv så har valt att inte ha nån. Ochjaglovarjagär16århehe.

Jag har ganska lätt för att gråta, av filmer, böcker, låtar och självklart saker som händer. Jag är fanemig inte tuff där alltså!

Jag ska börja i min femte skola imorgon, haha alla anledningar till att jag bytt (eller vi båda förresten) är för många för att skriva ner.

Jag börjar tröttna på att avslöja mitt liv, så därför slutar jag med det nu. CIAO / alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0