nej ingen webcam

Äta gerses bajs det är kul kul kul, äta gerses bajs det är kul kul och jätte jätte gott! *melodi*
A - Det som är bra med att vi inte ska gå i samma skola är att vi kommer ha så jävla mycket att berätta för varandra! (I)
L - Det är det som inte är bra.. man kommer ju glömma allt.
A - Neeeeej igår kom vi ihåg precis allt som hände och det berättade vi :D
L - Det är sant.. HAHAHAHAHAHAH

Japp då vARE dags igen.. jag suiger på mitt tangentobr.. de blir ofta fel!!!!!!! Inatt kom Alina hem till mig. Jag hade somnat men vad gör det om hundra år när allting kommer kring(???) Jag hade gjort en mkt fin säng te henne så hon kunde bara hoppa rakt i säng.. boms! Nu äre flin på hög nivve. Och nu ska vi ner i THE gym, mi padre äger ett gym nu så ah de blir hård träning! Tjharrå / Linnea .....................alinas garv

dethär ser ut som min yngsta kusin!

Ang träningen:
A- Åhnej då kommer vi ju behöva duscha och skit
L - HAHAHAHAHA DET ÄR JU SKÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0