Ni kan fan inte säga att jag är dålig

Holafifan. OLIVIA SVARA PÅ SMS? Hon är i våran nya skola.. woah. Undra hur det känns, jag är nervös. Måste kolla läget innan jag kan börja där. Men min brorsa Jimi går där så det är tur för oss, så har vi ju kära höckeypöjkarna i andra klassen? Och Hauser. Det blir nog bra. Hoppas jag.

Allt kan nästan bli bättre än Turism och Resor, cut my head? Ne. Men, nu ska jag snart iväg till skolan. Fett-med-taggad, läxförhör. Om jag har gjort läxan? Nja... beror på vad du menar med gjo... Nej, det har jag inte. Busig chey. Äsch det går bra ändå, är ju född till engelskaproffs så det ska inte bli några problem... eller är jag? NEJ. Shit, nervös. Nej inte alls. Eller jo lite. HA vad rolig jag är. Funderar starkt på att ha tofs idag, och JA ni som känner mig.. ni läste rätt! Nu fungerar inte webbskiten men så ni kan få en gammal och rostig bild, HÄHÄ.



Linneasbabe Joel och jag på den spårade klassresan, ni vet den när polisen och grejer kom. Anmälning mot klass 9c, jarrå det vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0