"plöttsligt händer det"

Hej alla underbara läsare. Nu är jag hemma efter en dag i skolan, stan och på gymmet. Jag känner mig ganska trött men samtidigt lättad över att jag har min bästa bror Anthon. Känns skönt med någon som undrar, frågar och bryr sig. Märker hur jag har det utan att ens träffa mig på dagarna, finns för dig allt mannen!
Nu är jag helt ny duschad och ska snart ladda mobilen och sen sova tror jag.. jag är som sagt galet trött. Jag körde skiten ur mig på gymmet idag, bara konditions träning.. knäppt! Jag ska ringa Sanna också men väntar även på att Alina skulle ringa. Jaja nu ska jag avsluta. Ni får ha det så bra, jag kommer att uppdatera snart igen. See yah / Linnea


Fin bild på bästa killen, Anthon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0