SAJK, I got you

Ska nog göra en ny blogg... den ska heta www.seriösatjejerna.blogspot.com brava? Men sajk att vi ska. Ofta vi skulle palla? HE HE driver det skulle vi visst men vi blir seriösa med den här bloggen när skolan sätter igång för då blir liksom livet allvar igen? Då äre inte sex on the beach så att säga, snarare... huvudvärk i no-salen. BIGSAJK, för vi har inte ens no. Tjalalala KÄNNPÅDEN VAVAVA?

OH my lord.. vad håller jag på med? Vi tar om den här skiten:

Hej alla rara, nu sitter jag hemma och tänkte blogga lite. Ähh skit på er, jag kom nyss hem från en jävla lång promenad med mina bästavänner <3<3<3 (linnea och hunden). Vi hade det kul i skogen, hihi vi är riktiga skogsmullar. FAN VA JAG DRIVER. Sådär skulle jag aldrig skriva,

nemen vi var ute och gick en promenix. Mötte världens sötaste Sanna i skogen helt själv?? Hon skulle träffa Adam, olala.. Ne driver. Men det var så kul att se henne, även om det bara var en kortisstund.



Ahhrå, allt e bra med mig. Tjingeling / Allanballan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0