SVARAR!


Oj.. självklart är personligheten hur viktig som helst, alltså hur man är. Klarar t.ex inte av dryga och otrevliga killar. Men det är som ordspråket säger "utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans".

Jag skulle säga att mina bästa killkompisar är Lucas Carlsson, Victor Granfeldt och John Moberg.

Jag vill bli skådespelerska och har velat bli det hur länge som helst. Hoppas verkligen på att jag når min dröm!

Hej Elin! Tack så mycket va snällt sagt. Oj... det tänker jag inte tala om här i bloggen! ;)
Kram på dig

Hejsan Malin! Gud va gulligt sagt av dig, vi blir superglada för det du säger. Och ja, vi har väldigt roligt tillsammans. Finns ingen jag kan skratta med som med Linnea!
1. Nejnej det har jag verkligen inte gjort! Har bara varit lite strul med skolorna då jag valde att byta redan efter ca. en vecka.
2. När jag blir stor vill jag bli skådespelerska!
3. Ja det är jag faktiskt! Fast nu är det blonderat pga. jag färgade håret brunt i tidig ålder.
Tusen tack, det gör vi med! ;) Kram

Beror på vilken Mattias det är! ;)


Nej det har vi aldrig haft, mina föräldrar vågar inte låta mig ha en! För att jag enligt dom har för dålig koll, haha.
Oj, får jag bestämma blir det antingen Granis eller Crippa.


Japp, jag räknar bara seriösa förhållanden och då har jag haft en. Det var för ett och ett halvt år sen det tog slut och vi var tillsammans i 10 månader så, räkna! :D

Huddinge gymnasium, sam ekonomi.

Skulle aldrig ens tänka tanken!

Om vi har! Jag är bäst på det av oss

546 har vi haft hittills idag men vi ligger mellan 500-1000 unika om dagen ungefär

Hejsan Maja! Va roligt att höra :D Tack så mycket. Jag går på Huddinge gymnasiet, jag är ganska ny där men det verkar jättebra tycker jag! Nej vi dricker inte, vi festar men dricker ingen alkohol, så bra är vi :D Jag köper mina kläder från allt från H&M till Vila till Ginatricot till MQ, det är på alla olika men GT är favoriten.

Kram på dig tjejen!

/ Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0