Alina!



Vem är din bäste vän?

Linnea!

Vem älskar du?

Min familj och mina närmsta vänner

Vem vill du bli full med?

OOOOJ! Typ Linnea, Hanna och Rebecci?

Vem är den bästa artisten?
Magnus Uggla!

Vem pratade du senast i telefon med?

Linnea, ofcourseee

Vem har du en liten crush i?

Oj, topsecret vänner.

Vem är snyggast i världen?

Den där... janivet

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min familj

Vem är snällast i världen?

Anton Molnar... enligt han själv
Vem vill du prata med?

Det finns 2 duveeeeet

Vem sov du med senast?

Cissie

Vem vet allt om dig?

Linnea hon vet precis allt

Vem kysste du senast?

-

Vem kramade du senast?

Marie

Vem kan berätta allt för dig?

Alla, jag är tyst som en mus

Vem kan du berätta allt för?

Dom jag litar på
Vem hatar du?
AOH, en del..
Vem saknar du?
Sanna Carlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0