Utkast: Aug. 22, 2010

En minst sagt rolig kväll igår, som slutade med att jag och Robban nästan grät för att vi skrattade så mycket. Sanna och hennes pappa hämtade upp mig igår tjugo i åtta, iväg till ishallen, så kom Linnea, vi tre kollade första perioden sen så kom Elliot och Robban då snackade vi med dom. Sen rullade det bara in folk, tror fan vi var kanske 15 ungdomar som satt där? Skitkul! Träffade muppen Orre som jag inte träffat på säkert ett år?? Sjukt kul att se han iallafall, lilla Oscar. Iallafall, tyvärr förlorade våra älskade grabbar :( Fandå. Men, revansch nästa gång. Älskar mina vänner! Var hemma runt halv 11, satt vid datorn ett bra tag, drog och borstade tänderna, la mig i sängen. Kunde inte somna, segt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0