4 Augusti, ni gillar't?

Fett trött på att blogga. Fett trött på att ha den enda bra bloggen på hela blogg.se. Fett trött på att Linnea är borta.

Hejfolket. Jag sitter och äter russin, fyfan va äckligt. Har aldrig riktigt gillat det men ändå ätit det sen jag var liten för då körde man ju russinleken. Har ni gjort det? Åh jag älskar det, så jävla roligt. Igår var jag, mamma och farmor på restaurang och åt middag. Det var sjukt både roligt och mysigt. Sen gick jag och mamma och hyrde en skräckfilm och köpte massa godis. JA jag har brutit mitt löfte.... tar tag i det när skolan börjar. Jaja, vi gick hem och så kom Cissie, Mackan och Fredde hit. Vi tittade på filmen och den var stört läskig jag bokstavligen GRÄT. Nåja, sen gick mamma och la sig och vi andra satte på världens bästa film (bara enligt mig dåra men ah). Sen kom dom och väckte oss imorse.

Nu gör jag absolut ingenting. Ska fixa mig. Chacha
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0