VAFAAAN?

Var nyss ute och gick en promenix på ca. 1 timme med mamma och Jeanette, jäklar va snabbt dom gick(?) Inge kärringgång här inte, nu snackar vi, hujedamig! Har totalpanikbeslutsångest om gymnasievalet, ska jag gå kvar? Shit jag har faktiskt inte en aning om vad jag ska göra.

Måste träna till beachen -11 eller vad säger ni? Ahh, måste bara få arslet ur vagnen också och köpa mitt efterlängtade gymkort. Jag ska bli fit vetni!

Nee nu håller jag på med nån grej om + och - med gymnasieskolorna, TACK gumsan. Nu jävlar. AKB, alina kör bara.



Hoppa förfan


Kommentarer
Postat av: Julia

Börja i Jensen södra, den är jätte bra :)

2010-08-25 @ 21:22:10
Postat av: fille

börja i en kommunal gymnasieskola iaf :) blir mer seriöst då

2010-08-25 @ 21:45:27
Postat av: MackannnNnnNn

AKB fo sho

2010-08-29 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0