Åhåå

Godmorgon! Sovit gott? Haa va larvigt det känns att fråga utan att få svar. Det har jag gjort, tror jag hehe. Filmen vi såg igår var gryyymt rolig!! Jag, mamma och brorsan fick panik hela tiden under filmen för det var som att man var med i filmen och allt blev så pinsamt! Svårt att förklara men den ska ni lätt se. Annars då? Jo men det rullar. Drog hem efter filmen, sjukt trött. Satt vid datorn till halv 2 och sen la jag mig i sängen, smsade lite och somnade sedan. Det var min kväll.

Idag vet jag absolut inte vad som händer. Ska egentligen på fest hos en kompis ikväll men jag har sjukt ont i halsen plus att jag inte har pratat med honom så vi får se hur det blir med den saken. Vädret suger så nu ska jag sova lite till eller ringa Eloise. PÖSS

c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0