Alina svarar



Postat av: Emma
Hur är era drömkillar?
Är ni olika i sättet?
Till Linnea;
Vem var din första kille?
och Till ALina:
Vad gillar du för godiS?s
Ni är jättelika i utseéndet ni ser ut som tvillingar. Ps. Eran blogg äger!!Puss

URL:
http://emmass.blogg.se/

Svar: Oj, vilken svår fråga. Men min drömkille ska vara snygg(!), ha en rejält snygg kropp. Leéndet är viktigt, tänderna. Och ögonen tittar jag mycket på. Händer, mage och armar är viktiga också! Jag ska kunna ha roligt med min "drömkille", alltså, kunna skratta och vara avslappnad. Han ska bry sig om mig och vara kärleksfull!! (Ett stort plus skulle vara att ha en snygg kompis till Linnea, hähä)

Hahaha... vad jag gillar för godis? Underbart att den här frågan kom till mig. Jag hatar lakrits och polly! Det skulle nog vara bättre om ni gav den frågan till Linnea att svara på om mig. Jag älskar sånna där röda ferarribilar och ahlgrens bilar. Sen gillar jag choklad, men inte jättemycket. Så i min påse finns det INGET surt, INGET polly och absolut INGET lakrits. Tack! Aa det fick vi höra ofta förut. Kramkram

Postat av:
Okej tjejer, om ni fick bo på en plats i världen vilken som helst vart skulle ni bo då?!? Från Erik (H)

Svar: Oj! Jag trivs jättebra där jag bor med min familj. Men att pröva på att bo i Hollywood skulle inte sitta helt fel.

Postat av:
Saknar ni att vara i Älvsjö..?

Svar: Ja, precis som Linnea sa.. det gamla Älvsjö saknar vi båda något enormt. Ni fattas i våra liv och ni vet precis vilka ni är!

Postat av: Tomten
Vilken kille är snyggast i dalarna? :)

Svar: Hm.. Känner ju fan 3 snygga i Dalarna. Filip, Gurra och Jakob. Pusspåer

Postat av: ANONYM
Alina va i helvete gör du i göteborg egentligen?

Svar: HAHA Olle olle olle, jag är hemma nu and you love it, right?

Postat av: Jocke Berggren
Nä nu får vi dra igång den här frågestunden!
Xbox 360, Playstation 3 eller Nintendo Wii? Vilken är bäst? :P
Svar: Underbara lilla Jocke. Jag har ingen aning vad något är utom playstation(?) :$

Postat av:
stor eller liten?
Svar: Stor eller liten vad..(?)

Postat av: Daniel Hauser
Alina har du någonsin haft sexuella fantasier om linnea, och linnea tvärt om. håller med om buss 172
Svar: Aa, det var så att.. NEJ det har jag inte älskling. Buss 172? Vad snackar du om Hauser?
Postat av:
Vilket gymnasium och vilken linje ska ni gå på?
Svar: Vi ska gå Nacka Gymnasium, linje HP turism och resor

Postat av:
vilka skolor har ni gått på?
Svar: Oj, det är många! SK, Hökarängsskolan, Eriksdalsskolan och Enskedeskolan.
Postat av:
Har ni bott i Älvsjö? Har ni bott någon annanstans?
Svar: Ne, förutom att vi nästan alltid sov hos mitt ex som bodde där. Nope det har vi eeej.

Postat av:
vad heter era föräldrar?
Svar: Lennart och Annica, dina råå?
Postat av:
Har ni några husdjur?
Svar: YEPP jag har en hund, och Harre.

Postat av:
något komplex ni har? (om t.ex. eran kropp elr så)
och något ni e väldigt nöjda med.
mvh :)
Svar: Damn svår fråga, mitt svar: JAG VET INTE! Tjilevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0