baaaack

Tja tja alla, hemma nu från en solig dag på stranden! Det var supernice och visst har man väl fått lite färg må jag säga. Jag pallar inte berätta om gårdagen.. drar det lite fort jag var hemma hos Lollo en flicka i Huddinge hon hade typ chillkrök, det var supermysigt! Vi var kanske runt 20 pers men det var skit nice. Vi typ spelade kubb och spelade lite fotboll hehe. Men sen vart klockan ganska mycket och eftersom att jag skulle upp så tidigt idag så stack jag hem.. hade heller inte något sällskap hem så ah. Men jag och Lollo skrev ut från sl-sidan så jag visste hur jag skulle åka, hahaha det var ju lite gulligt asso. Kände mig typ som en turist yey!
Men men åter till nuet, jag har inga pengar på min mobil och det suger fett! Men annars är livet som det ska.. tror jag(?) Imorgon drar jag till Ronneby tidigt på morgonen med pappa och lillebror. Vi ska ner och softa några dagar på ett jätte fint hotell med feta vattenlandet och sådär och så ska vi hälsa på våra kompisar (fam Granfeldt) som har landställe där eftersom dom har bott där.. men nu bor här i Stockholm. Jag tror det kommer bli sjukt kul det var det iaf förra året. JAja men nu ska jag lägga in lite bilder från idag.. JA ni ska få se några! Kommer här:

SNYGGA JAG OCH STEFFI ÄR!  / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0