berättar om allt

Som sagt bodde vi på ett superfint hotell.. och det kom vagnar med vin champange kex vindruvor och massa oster stup i kvarten i korridorerna. Så det var lyx måste jag säga. Vi var också en dag ute vid Victor Martin Lollo och Petter, vid deras stuga dåra. Det var supermysigt.. vi har varit där förut en gång och det är supergulligt. Vi träffade deras kompisar och jag Viggan Martin Gustav Isaac John Mathias drog ner och spelade volleyboll vid stranden på kvällen. Dock hade vi inget nät så vi tog en livboy och ni vet det där långa repet.. ja de använde vi som nät haha kommer ihår en kommentar jag fick när jag gjorde det av Isaac "Typiskt stockholmare, riskera n¨gons liv för att vi ska kunna spela volleyboll" och så med den där dialekten hahaha nej fyfan oslagbart, saknar dialekten och Ronneby redan galet asso! Vi var hos dom superlänge på kvällen så jag somnade på deras soffa och när jag vaknade var klockan 2 och då hade nästan alla somnat utom dom vuxna dåra. Så sen fick vi beställa en taxi hem. Men men det har hänt massa saker som jag inte orkar ta upp nu haha.. jag skämmde ut mig totalt i poolen gosh! Kan ta den sen.
Nej men sen har vi gjort massa andra saker också åt på världens godaste thai & kina restaurang, buffé så jag typ åt sjukt mycket.. känndes som att magen skulle spricka. Men vad mer.. jo vi har solat och badat åkt vatten kana (det är som ett vattenland på hotellet) och hoppat hopptorn en hel del. Och juste de här kan jag inte glömma.. det är sjuukt mycket snygga killar i Ronneby (göteborg också!!!) sista kvällen var jag och gurra ute och festade.. det var band och massa folk upp mott 500 pers på hotellet på kvällarna för att det var något som kallades terassen som var som en stor terass där de klom skti mycket unga människor och festade på kvällen. Det var skti kul en skit ful kille följde efter mig eeeeuw.. så han rymde vi ifrån flera gånger. Men annars fick jag en den schysta blickar asso! Skitkul, pappa orkade inte efter ett tag så jag och gurra va kvar och dansade hahaha! Sen har vi faktiskt tränat en del också i gymmet och spelat tennis as nice men det var värmerekord i Ronneby i veckan så det var bra lök, andra varmaste plattsen i Sverige goooosh! Juste sen var vi på Karön också. Då tog man en skit mysig båt över till en ö det var jätte fint, men men nu så orkar jag inte skriva mer.. nu vet ni en hel del och lite till. / Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0