Eller.. ?

Kom nyss hem! Pju, det har varit en låååång dag.. eller åtminstone mycket moppeåkande. Var först hos min babe i Nacka, kommer sakna honom som fan när jag åker bort. Max min kära brorsa kom och hämtade mig på moppen, vi drog in till stan och mötte daisen19 (Erik). Vi 3 drog och tankade Eriks moppe och sen drog vi in till stan, käkade mjukglass och gled runt lite. Jag bytte min klänning som det var fel på!! 500 spänn rikare, katching.

Sen skjutsade Maxii hem mig, och nu sitter jag här. Tacos väntar på bordet, TAGGAD! Nu ska jag äta. Och sen packa. Vi hööööööörs bror! He he / Alinadenfina

Bilder från idag:



Min Emiiiiiiiil



MIN GLASS!



Min vän Erik gilla sin glass..........



Min bror Määääxiboy



Mina vänner Maxi & Daisen



Mina... tja, jag & Max med våra snygga brillor, YOU LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0