fett seriös

Har du under denna månad:

Saknat någon: lätt

Ångrat något: säkert

Ljugit: vit lögn igår

Svikit någon: nej inte på världskartan

Känt dig sämst: aldrig!

Gråtit: vet inte det kanske va förra

Skrattat: massor

Varit sjuk: nej vafan jag är alltid på topp

Varit utomlands: näe

Pussat någon: ah

Träffat någon som du chattat med på datorn: ja -.-'

 

KÄNSLOR

Gråter du ofta: inte ofta

Skrattar du ofta: ah fan

Hur känner du dig just nu: öhh.. mätt

Hur har du mått den senaste tiden: egentrligen mycket bra men ah..

Har du funderat på självmord: never ever

 

ÖVRIGT

Har du några hemligheter för dina föräldrar: nej jag är så öppen så det är mina bästavänner

Blir du lätt förälskad: HAHAHA verkligen inte "blir du aldrig förälskad": nej.. tyvärr

Tror du på ett föralltid: det kan jag absolut göra

Är du förälskad just nu: nej

Om ja, vem:

Vilken sorts killar gillar du: snygga, charmiga, allmänt söta och omtänksamma!

Har du blivit sårad av kärleken: nej

Har du blivit lycklig av kärleken: ja!

Ska en kille vara söt eller het: asso helst het men det är gulligt med sötnosar

Ska en kille vara lång eller kort: min kille(?) ..längre än mig

Ska en kille vara blond eller brunett: gillar brunetter men ah det finns ju fina blondiner också.. såg en senast idag!

Får du många killar: mest

 

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blondin: både och

Ögon färg: jag har blåa men vill testa bruna linser eftersom jag drunknar i bruna ögon!

Långt eller kort hår: lagom

Snygg eller ful: damn så sjukt snygg

Nöjd över dej och ditt utseende: kan inte bli bättre

Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: faktiskt! (nu var jag tillomed seriös)

Har någon sagt att du borde bli modell: yes, det vill jag också

Har du långa naglar: näe

Har du några piercingar? öronen (y)

Sminkar du dig: sminka=hela kittet.. så nja när jag pallar men mascara brukar oftast få vara med

Varför, är du inte vacker utan?: grymt just därför har jag inte alltid smink

 HAHAH / Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0