Hahaha vad min pappa är underbar!

Jag sitter här nere vid datorn (äter frukost) och så hör jag bara världens suck och sedan "hallå, vart är mina stekarglasögon?"

Nu börjar det dra ihop sig! Jag har packat det sista och klätt på mig. Nu rör vi oss mot Arlanda guys.

Medd. till Linnea (varning för känsliga läsare): Okej, nu drar jag rå! Kommer sakna dig stööört mycket, men när jag kommer hem så drar vi till Gotland. Fyfan va party! Jag looovar att ta bilder, OCH SKICKA KORT(!) Bra va? Menmeeeeeen, din älskling J fråga mig om du skulle med till Barca, jag svarade nej sååååå... halva inne?! Ah typ. Åh det här blir en bok. Men jag kommer sakna dig och jag älskar dig (låter som att jag ska vara borta i 3 år). Mitt hår ser ut som Harre, men vad gör det om 100 år när allting kommer kring? Jag älskar dig andra halva och bästavän, PUSSPÅRE.

/ A to the lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0