huddinge

Hej igen, nu är jag tillbaka.. klappat och klart nu kör vi fullt ös! Men snart ska jag träffa Dahlis, gud vad jag inte orkar fixa mig. Vi ska bara vara ute och gå vad jag vet (?) Men det blir myspys eftersom det nu var ett tag sen sist. Hon hämtar mig med moppen om ett tag hon skulle bara jobba lite innan så jag får väl vänta lite nu FIXA MIG aja men vad ska ni göra idag? Ikv snackar Alina om bio, gaaaaah vid det här laget borde hon veta att jag tycker det är det absolut tråkigaste som finns -.- *gäääääsp* Så nej det blir det inte.. jaa iaf inte med mig! Jag vill festa.. så om någon har/vet något så är jag på! Nu så ska jag börja fräscha till mig. Cya / Katten

Spanien med laget, haha crazyyyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0