(I)

Godmorgon (gosh jag hatar att säga det, jag vet inte varför men jag tycker det är skitpinsamt det har alltid varit ett problem helt sick! Så när någon säger det så säger jag alltid hej eller tja även fast det kan verka otrevligt.. ah som ni hör detta måste det ändras på!) allesammans! Morgonen har inte varit något speciellt tills jag fick ett supergulligt sms av min sötnos Sanna så nu ser hela dagen ut att bli bra. Älskar dig innerligt Sanna!
 Idag ser det ju ut att bli en härlig dag.. vädret är på topp och min dröm inatt var inte helt fel den heller! HAha fast jo det var den ju typ men skit i den nu. Idag på dagen vet jag inte något som händer.. än. Men jag vet iaf att jag måste till frissan och klippa mig. Ska försöka ringa till ett ställe där jag har varit en gång tidigare, dom var skitbra tycker jag Salong Blond i enskede, precis vid Sandsborgs tunnelbana. Ja mitt hår är typ alldeles tort och solblekt så det måste göras något åt det med en gång! Vet inte om dom har öppet nu men joo det tror jag väl(?) Aja sen ikv tror jag att det blir fest.. fast jag vet inte jag ska höra lite med Linnea en b-rud asso så får jag se lite vad som händer. Yes yes.. nu ska jag svara lite på dom som skriver på msn så ah brb. Cyaaa / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0