Jag är c00l

Hola amigos! vafan händer? Jag chillar galet (som vanligt). Vad har ni för planer för ikväll rå?

WÄÄH ser ut som ett pårökt får skrivit, jag tar om det här..

Hej allihopa! Nu sitter jag här nere vid min mammas dator och tänkte blogga lite.

GAH för larvigt.. tagning 2

TJA! Nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting. Kvällen blev lyckad trots allt. Stannade hemma när min familj drog och grillade. Sen drog jag förbi Cosmo ett tag, satt och snackade lite. Sen var jag tvungen att lämna lite kläder till Cissie. Sen när jag smsar Corre 100 ggr. så svarar han inte. Då skulle Lucke, Jeppe, Jonte, Danne och Granfeldt på fest så jag hängde på mina grabbar. Victor kom och hämta mig gående! Underbar vän jag har, jag vet jag vet. Nåja, vi drog på fest hos Fredde. Det var inte särskilt många där, kanske 15-20 pers varav 3 tjejer typ(?) kom några f12 också... ne dom var söta. Men lite för fulla för vår fest kanske.

Vid 12 drog jag, Lucke, Granfeldt, John, Kevin, Jeppe, Daniel, Jakob, Olivia och Maja hem. Brudarna gick av vid Skarpnäck(!) Galna. Men vi andra åkte vidare hemåt och Victor följde mig hem, fegis som jag är.



Schtek jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0