Jag är ett sjujävla kap

EEEEEEY Linnea jag får inte tag på dig(!)
Jag sitter och äter godis, ahlgrens bilar ni vet. KÖTT FIFÄN. Jag är fortfarande lite sur, men det har lagt sig. Har mest ångest och mår dåligt. Blä! Måste göra nåt. Så om Linnea skulle kunna dra från sin packade kille så... Ne, det behöver hon ej. Men jag vill också göra nååååååt.

VAD HÄNDER? Driver. Jag vet vad som är, för jag är festen. Granfeldt och Ronny vill festa med oss men då måste vi leta, eller vi har ju redan men då måste vi fråga om vi får ta med folk och det suger. Plus att mitt comviq kompis har gått ut så jag kan inte ens smsa comviq nummer nu. F u c k  t h i s  s h i t. Ne driver, igen.

Nu ska jag gå och prata med min mamma. HARE! / påskHAREn hä hä fan va rolig jag är.



ZzzZzzzZzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0