Jag är glad!

Imorse vaknade jag vid 12 tiden, eller nej jag vaknade inte då jag blev väckt(!) Gick på "kalas" klockan 1 hos en kompis till familjen, var där till ca. 3 då jag och mamma drog iväg och fixade lite grejer. Sen kom Markus och Cosmo förbi och jag följde med grabbarna och badade. Sen gick jag hem, gjorde iordning lite pastasallad och nu funderar jag på vart kvällen tar mig. Tror några kvarter bort till Cosmo, det lutar åt det. Orkar inte åka någonstans! Faan va jobbigt. Tycker ni att jag är sjuk om jag säger att jag redan saknar Linnea? DET GÖR JAG IALLAFALL!

Nej nu ska jag börja ta tag i mitt liv? Driver. Ska iallafall göra nåt åt den här trötta looken jag har..(!) ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket datum ska ni åka till London,hur länge?

2010-07-27 @ 19:23:35
Postat av: Anonym

Vad är det för fläckar du har på din armar/armen? :)

2010-07-28 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0