Jag är realist!

 Frukt, grönsaker, pastasallader.
 Vanlig mat. Inte mycket mer.

 Godis
 Läsk
 Kakor, bullar (oftast)
 Saft
 Flingor med socker
 Sockrad yoghurt
 Allt som har mycket socker i?
 Inge donken!
 Absolut ingen snabbmat överhuvudtaget

Ja ni fattar, jag ska bli nyttig nu. Varför? Jo, det började när jag satt på bussen påväg hem från Nynäshamn med mamma. Då såg vi världens, eller åtminstone den fetaste människa jag någonsin sett. Och hennes dotter, lika fet i miniatyr. Inte nog med det... dom var otrevliga, lät högt och förde ett jävla oväsen. Och jag fick ångest, tappade det här. Jag ska inte bli fet! Nu har ni det. Det är inte för något annat än mig själv, vill bara se om jag kan få det att funka. En kul grej. Jag kommer säker inte klara mer än 2 dagar som jag gjort nu, för jag är världens jäkla godisråtta. Men det är värt ett försök! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0