Jag är underbar

Ikväll ska jag på bio med min maaaaamma som är världens bästa!! Verkar som att alla mina kompisar ska festa så jag drar nog iväg på fekke efteråt (vet att ni antecknar så att pennorna glöder).

Det känns lite lätt sjukt att skolan börjar om 3 veckor! Gymnasiet liksom, shit. Det känns fortfarande långt bort, som när man var liten och var med stora kompisar tänkte "shit dom går i FÖRSTA RING, tänk när jag gör det". Nu är det inte alls långt bort, det är 3 veckor kvar tills jag sitter i skolbänken och går i första ring. Det känns inte alls lika ballt! Mer jobbigt, men ändå kul. Jag och Linnea ska gå i samma klass, couldn't be better skulle jag säga. Vad gör vi? NU KÖR VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0