Linnea svarar

Postat av: Emma
Hur är era drömkillar?
Är ni olika i sättet?
Till Linnea;
Vem var din första kille?
och Till ALina:
Vad gillar du för godiS?s
Ni är jättelika i utseéndet ni ser ut som tvillingar. Ps. Eran blogg äger!!Puss

Det är svårt att säga hur min drömkille ska vara till sättet men jag gillar "bad-boys" och oftast brunetter men det kan pendla fram och tillbaka.
Ja jag och Alina är absolut olika till sättet.
Min första kille tror jag var Dennis eller Markus P men det var inte så seriöst, den första seriösa var Martin.
Hahah vi brukade få höra det förut när vi var ännu mer lika. Tack kram


Postat av:
Okej tjejer, om ni fick bo på en plats i världen vilken som helst vart skulle ni bo då?!? Från Erik (H)

Oj jag trivs jättebra i stockholm, men jag skulle absolut vilja testa att bo i Thailand och i Göteborg
Postat av:
Okej tjejer, om ni fick bo på en plats i världen vilken som helst vart skulle ni bo då?!? Från Erik (H)

(:
Postat av:
Saknar ni att vara i Älvsjö..?

Tråkigt att du väljer att vara anonym, men ja absolut det gör jag. Saknar hur det var förut i Älvsjö.. inte alls på samma sätt längre
Postat av: Tomten
Vilken kille är snyggast i dalarna? :)

Känner ingen i dalarna?
Postat av: ANONYM
Alina va i helvete gör du i göteborg egentligen?

-
Postat av: Jocke Berggren
Nä nu får vi dra igång den här frågestunden!
Xbox 360, Playstation 3 eller Nintendo Wii? Vilken är bäst? :P

Oj jag vet inte rikgit, vad är skillnaden?

Postat av:
stor eller liten?

?.. stor eller liten vad
Postat av: Daniel Hauser
Alina har du någonsin haft sexuella fantasier om linnea, och linnea tvärt om. håller med om buss 172.

Hahaha det önskar du, och att vi hade värsta historien.. nej tyvärr jag ser inte Alina på det sättet. Haha tack du skönt att ha någon med sig ;)

Postat av:
Vilket gymnasium och vilken linje ska ni gå på?

Vi ska gå Turism&Resor på Nacka gymnasium
Postat av:
vilka skolor har ni gått på?

Sköndalsskolan Hökarängsskolan Eriksdalsskolan & Enskedeskolan
Postat av:
Har ni bott i Älvsjö? Har ni bott någon annanstans?

Nix det har vi inte. Ja klart vi har bott någon annanstans?
Postat av:
vad heter era föräldrar?

Hej jag kom inte på någon fråga Pia & Peter heter mina
Postat av:
Har ni några husdjur?

Nej det har jag inte
Postat av:
något komplex ni har? (om t.ex. eran kropp elr så)
och något ni e väldigt nöjda med.

mvh :)

Nej verkligen inte, varför skulle jag?
Allt jag är sjukt snygg

/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0