Love my life

Tjafan Alina is back on track, back on the tangenter så att säga. Allt väl med er? Det hoppas jag, även fast ni inte svarar. Den här sommaren har blivit alltmer fartfylld än jag både tänkt och planerat!

Medelhavskryssningen var.. ja, helt otrolig, helt awesome. TACK PAPPA! Träffade en kompis där som heter Isabella, världens gulligaste tjej och jag saknar henne hela tiden! Dumma henne att bo i Göteborg, meeeeeen vi håller kontakten ändå. Vi träffade 3 tyskar, sjukt schöna grabbar. Jonas, Sevan und Dominik. Även Zlatans typ kusin(?) den sexiga Tim träffade vi där woapa.

Nog om den! Ni får höra mer en annan gång när jag är på mer skrivhumör!! Jag och Linnea var som sagt nere på stockholmsveckan och nog fan gjorde vi Visbys gator osäkra allt, jajamensan! Fullt ös! Underbart, lovely. Shit vad livet leker just nu. Om 2 veckor drar jag och min mamma, Linnea och hennes mamma till London. Hur ballt? Hur nice? HELT UNDERBART! Åhh, jag längtar!

På Gotland kan jag iallafall försäkra er om att vi hann med det mesta... vi kom hem klockan 5 första natten efter att ha varit på fest på båtar hela kvällen och sedan på efterfest hos en kille vi träffade på stranden, vi började bråka en gång, jag hann ramla och spräcka foten(?) så jag fick tejpa såret och hoppa på kryckor i 2 dagar, vi liftade till en fotbollsplan i ösregn, tog en buss som tog över 1 timme ut till the middle of nowhere och sov på en båt efter att ha varit med Emil och Max, vi festade med Mange 38 BAST(!), hade minst 10 nya nummer varje morgon vi vaknade, cyklade 5 mil på en dag, träffade några gamla klasskompisar från 7:an, skratta, träffa gotlandsbönder som vi blev vänner med, träffa svenska Paris Hilton med silikontuttar (internt), cykla gata upp och gata ner som två dårar på sportcyklar UTAN bromsar, kommit in på krogen, TÄNK ER? Vi har hunnit med en jävla massa och haft sjukt kul hela tiden.

För att göra bloggen roligare ska jag lägga ut some pics, NJUUUT:

Laaaaaaaater, för nu laggar skiten. Pösspårumpan / Alina tjalala



En bild från balen, lite random sådär. I bilden syns: Jag, Fellan och Vincent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0