min dag

Hejsan alla glada, (Ja jag är fortf sur!) hur mår ni? Jag har inte varit någon höjdare på att uppdatera idag så jag tänkte dela med mig av min dag nu ist.. you like? Yepp.. såhär var det: Jag vaknade skit tidigt (?) ingen som helst aning varför men då iaf så käkade jag lite frulle och såg på vädret att det skulle bli kanon och vad gör man inte då? Jo jag drog ner och la mig vid drevan alldelles ensam och klockan var inte alls mycket så det var ju inte skitvarmt än. Men men iaf så smsade jag med några och frågade några om dom ville komma men en efter en sa dom att dom var bortresta -.-' men det gjorde inte så mycket jag låg där och solade tills halv två. Sen tog jag mitt plick och plock och gick hem för att byta om.. sen drog jag till gymmet! Fan det är typ min nya passion asso.. jag älskar att träna förstår inte varför inte alla gör det! Ni som inte gör det, snälla börja!

Nu är jag ny duschat och supeeeeer fräsch.. hade gott om tid i duschen så jag gjorde de ena med de andra så att jag skulle känna mig extra fräsch, haha ah många fattar nog vad jag syftar på. Yesyes, nu så dricker jag vatten och chillar. Lånar Pelles nätverk igen fett soft.
 Ikv blire nog inge fest asso, jag ska faktiskt träffa Sanna, egentligen skulle jag träffa en annan kompis.. Jocke nu innan men ah som ni läste i förra inlägget(!!!!!!!!!!!!!)
Men imorgon däremot blir det fest då ska jag höras av med Linnea Jonsson en riktigt skön kis i mitt lag dåraa vi ska festa tsm om vi hittar något.. och kära vänner och ni andra som läser detta var inte rädda för att bjuda oss om ni vet fest asso! Vi lovar att vi ska hålla oss lugna.. peace out. / L

Se vad jag hittade.. en gammal bild från 2008 som jag tycker om skit mycket, min lillebror jag och mamma. Tänk att det var två år sedan.. vad fort tiden går jag minns det som igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0