nyvaken

Yo man! Nu har jag precis vaknat och ligger i Steffis säng. Hon har dragit till jobbet så nu är det bara jag och hennes bror hemma.. *damn vad nice det kommer att bli* Driver med er, bli ej oroliga! Men ah han sover så ska snart ta och ge mig av asso. Undra om hon lämnade nyckel så jag kunde låsa..(?) Igår så var vi här hemma bara och tog de lugnt, åt glass lyssnade på musik och snackade lite skitsnack.. ja ni vet om allt och ingenting. Älskar dig Steffi min barndomsvän! Yepp yepp.. såå idag då undrar ni nu, jo vet ni vad? Idag ska jag och Alina dra iväg och bada och ta med oss picknick, underbart! Det kommer bli superduper mysigt tror jag. Så ah.. det är allt jag vet än sålänge.. nu vill jag hem och fixa mig cya :* / Linnnnnea
WHaaaaaaat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0