reaaaal morning

Tjabba! Det är skit tidigt usch.. men kunde ej sova längre. Om ett tag ska jag åka med Matte till Älvsjö och fixa något. Hon drar iväg sen till utlandet och är borta i en månad :'( Kommer sakna henne som fan, ofattbart! Så jag måååste träffa henne idag. Resten vad dagen får gå åt till att........ sola och kanske bada med (?) Äsch med vem vet jag inte än men det löser sig! (y) Egentligen vill jag in till stan också.. ska köpa ett par nya skor och nya jeans shorts men pallar jag det idag då..? får se asso. Så aaah, så ligger det till. Egentligen måste jag träna euw, känner mif skarrrig har inte gjort de på ganska så länge nu asso.. knas! Japp japp japp, nu vill folk att vi ska fortsätta med veckans babe.. hmm vem ska de fina priset gå till denna vecka? Något att klura på.
Ciiiao bella / Linneeaaa

Haha när jag gick på fotboll.. någon som ser vem som är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0