tack pelle

Tjaaa ALLA! Jag lever haha nice va? Men kolla här.. det här hänt något med mitt internet hemma så jag har inte kunnat logga in på datan. Men nu kom jag på hur man lånar någon annans nätverk.. haha grymt! Så jag har baxat Pelles ett tag.. det måste vara en granne eller ngt men de funkar asso. Tack Pelle! :D
Aja idag har jag jobbat fett länge -.-' det var ganska kul. Men hade hellre solat och badat.. så när jag kom hem tog jag ett dopp i drevan och solade lite väntade egentligen på Amanda med hon dök inte upp så jag drog. Nu ska jag träffa Alina! Fatta att hon drar inatt :''''''''''''''''''''( *skitledsen!* Aja ni vill Cammi att jag ska med henne te Rålis men näe pallante.. nu ska jag fixa mig lite och möta Alle-Balle!  Ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyao.. (kunde inte bestämma mig om jag skulle skriva cya eller ciao.. hahahha!) / L

VILKET VÄDER DE ÄR! vet inte hur länge jag kan använda Pelles nätverk hejdååÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0