TJalalalalalalalala

Hello darlings. Kom nyss hem från ett 6 timmar långt jobbpass. Om jag är trött? Nä inte alls... bara lite... utarbetad kanske.

Kort om vad jag har gjort istället för att blogga: i torsdags kom jag ju hem från götet, drog direkt in till stan, mötte Linnea och Jocke, chillade runt, promenerade lite. Dom drog hem. Jag blev ledsen, HÄ inte därför menmen. Jag drog till Olle och Myggan. Sov hos dom. Åkte hem igår. Chillade galet. Gick på middag. Åkte hem. Gick på fest. Gick hem. Sov. HÄ HÄ skön jag är.

Vet ni? På torsdag drar jag. WOAPA! Jag längtar så sjukt mycket. Nu ska jag kanske ringa Linnea, eller skita i det. Vi har iallafall fått massa festförslag! Walla, vad fan det nu betyder vet bara att L brukar säga det. Pusspåer! / kung i baren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0