träffas?

Hejsan alla där ute eller inne(?) Nu har jag vaknat för en stund sen och har ingen som helst aning om vad jag ska göra nu i ett par timmar. Någon som har något bra förslag? Jag ska väl berätta lite om igår?
Jag o Alina var på fest i Sköndal hos en polare, det var ju typ mer chillkrök men det var soft asso. Vi satt och kollade lite fotboll då och då, lyssnade på musik och pratade. Jag var inte där alls länge Alina drog innan utan att säga hejdå, om jag blev sne.. nja inte så farligt jag kanske drog vid.. öhhh jag vet inte men inte alls sen iaf! Leo en kis följde mig till bussen, skitsnäll grabb. Han ville inte att jag skulle bli uppäten av haren ..-.-' Nej men ah han följde med. I jävligt olagom tid ringer Jesper mig och säger att jag ska komma på fest i Älta, men jag var då i gullmars helt själv och staxt efter de så dog min mobil. Så nej asso, blev inget mer festandes för den kvällen.
Ikv vet jag däremot ingenting som händer.. jag har absolut inget planerat. Asså det är ju ganska skönt för då kan man ju välja sen.
Juste Linnea Jonsson, din lilla skitunge hahaha varför ringde du inte när du var på lokalfesten igååår?
Och.. Peter jag pallade inte komma och bada pool igår men kunde inte säga det eftersom mobilen dog :) peace!

Welll, nu ska jag nog duscha.. om någon kan tänka sig att ses så ring mig ..cya! / L

sjuuuuuukt tröött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0