Hiphopstilen

TJaaaa! Är hemma, softar galet. Har nyss tagit en dusch efter att ha legat ute och stekt i solen, badat i poolen. *Yey det rimmade*. Känner att jag fortfarande luktar cocos och har sololja kvar på min kropp. Intebra! Eller..? Ne orkar inte driva mer. Slutpratat om det.

Jag har vart i FC och köpt 2 bikinisar. YAY! Vill ni se? fååååår ni inte. Eller jo, okejrå. Här kommer dom, SAIK. Jag orkar inte lägga upp. Kan kolla om jag hittar bild på nätet annars pallar jag inte. Ska dra ut och träffa Limpan snart. Pallar man? Driver, klart som fan att man gör.

Orrrrrrrrkar vi dra till Nacka för att träffa Adde? Tveeeek. We'll see, we'll see. PÖSS / AlinaL


Kommentarer
Postat av: malle

klart du pallar. :) snelllla :P



behöver verkligen tips på bikins sjlv oxå :(



annars fin blogg. :)

2010-07-05 @ 19:53:31
Postat av: Anonym

vem adde ??

2010-07-05 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0